PSerenity sen istersen bakıyor resimde veriyor benim kızım yüzünü gostermedi ama yandanda olsa verdi resmini çok detaylı ilgileniyor ultrasonda uzun uzun inceliyor hastaya yaklaşımı ilgisi çok iyi ben riskli gebeydim bir kez nstmi beğenmedi yemek ye tatlı ye gel yine bakalım dedi mesai saati bitmesine rağmen 2.nst sonucumu görmeden çıkmadı önce Rabb’imin izniyle sonra Jalal beyin sıkı takibi ve doğru tedavileri ile 36 haftaları görmüştüm çok şükür dogumumdanda çok memnun kaldım 2.sezaryenim olmasına rağmen çok çabuk iyileştim ameliyat ekibi olsun doğum sonrası kat hemsireleri olsun onlardanda çok memnun kaldım kızım 10 gün kuvozde kaldı ordada çok iyi bakıldı normal doğum yaparsan eşin doğuma girebiliyor nst odasinada girebiliyor