Kızlar merhabalar 7 haftalık gebeyim gittiğim doktor hep alttan muayene ediyordu hem düşük riski olduğunu söylüyordu hemde alttan muayene ediyordu. Geçen hafta başka doktora gittim göbekten muayene etti dedi alttan muayene tehlikeli nasıl yapar falan bide dedi düşük riskin yok herşey yolunda. Şimdi benim kafam karıştı hangisi doğru diyo acaba sizin doktorunuz alttan mı üstten mi muayene ediyor