Merhaba arkadaşlar 13 haftalık hamileyim az önce sırt üstü yatayım 2 sn belim düzelsin dedim normalde hiç yatmam hep sola yatarım yattım sonra yavaş yavaş iki bacağımi da uzattip hatta bir bacağım oyle zor açıldı ki sürekli yan yatmaktan o şekilde yatınca karnımda bir gerginlik oldu tam uzaninxs hemen kalktım sizce bebeğe bir zararı olmuş mudur göbeğinin yanlari kalkınca gerildi