22+3 teyiz bir kızım olucak inşallah doktor gün içerisinde en fazla 7-8 kere hissedersin demişti hareketleri için ama benim kız mübarek göbek deliğimden ayağını çıkarıcak az kaldı aşırı hareketli bu durumda olan var mı çok fazla hareketli olması bir sıkıntı teşkil etmez değil mi