Gunyuzu Yaşayan var mı günde 2 kez fitil olarak alıyorum aniden bi kanama yaşadım kısa ped kadar acilde baktılar bebekte şükür sıkıntı yok kesede kanama alanı yok dedi ama bu kanama neden olur çok tedirginim
hemsireacemianne Gunyuzu ben 8. Haftadan beri günde iki kez alıyorum . Şuan 20. Haftamdayim ve 10. 16. 18.haftalarimda kanamalarım oldu . Her defasında doktora muayene olmayı ihmal etmeyin . Ben hatta kanamalı gebe olduğum için sık sık gidiyorum
MaviK Birikmiş kanı atmış olabilirsin. Yine de normal bir muayene olmanı tavsiye ederim bebekte sorun yoksa sıkıntı yapma
Gunyuzu hemsireacemianne gidiyorum her seferinde korkarak daha dün doktorumdaydık bi sıkıntı görmedi rahimde veya kesede ama neden olduğu da çözülmedi her seferinde ölüyorum korkudan düşük tehdidi diyip geçiliyor
hemsireacemianne Gunyuzu regl döneminize denk geliyor olabilir mi .yanlış bir kanı var gebeler regl olamaz diye ama düşük bir ihtimal hile olsa böyle bir durum olabilir
Gunyuzu hemsireacemianne hesapladım şimdi evet adet günüme denk geliyor bugün olabilir mi böyle bişey
hemsireacemianne Gunyuzu evet mümkün ☺️ çift yumurtaliklarimiz olduğundan bazen gebeyken regl olunabiliyor . Ana siz yine de her defasında doktorunuza gidiniz
Gunyuzu Klasik batma tarzı arada olan kasık sancım var sürekli değil düşük durumunda daha mı şiddetli olur
Gunyuzu hemsireacemianne az önce geldim doktordan sıkıntı göremedi hatta spekulumla rahim ağzına da baktı sıkıntı yok diyor bilmiyorum psikolojim bozuluyor artık
Gunyuzu hemsireacemianne dedim ona da bi yorum yapmadı zor bir dönem gerçekten Allah hepimizin yardımcısı olsun