Feyzaylvc ben 22. Haftamda yaptırdım. Hiç acımadı. Yan etkisi olarak da ebe dedi ki halsizlik uyku ve ateş yapabilir dedi. Eğer kızarır ve ağrırsa havluyu soğuk suyla yıkayıp sarabilirsin aşı yerine dedi. Eğer ateşin olursa da bir tane parol içebilirsin dedi. Ama bunlar herkeste olmuyor belki sende de olmaz dedi. İki gün önce yaptırmıştım ve hiç bir etkisi olmadı sadece eve gelince yarım saat uyudum.