Bu haftaya kadar işsizlik ödeneği dolayısıyla sgk’lıydım fakat bu hafta sona erdi. Özelde takip ediliyordum 40₺ olan nst için 480₺ istediler. 100’de 250 fiyat farkı isteyebiliyorlarmış. Şimdi asıl sorum şu ki, bu analık hakkı tam olarak neleri kapsıyor? Bu haktan faydalanan yada bilgi sahibi olan var mı? Yani şimdilik nst ve muayene ücretini kapsadı ama doğum hakkında bilgi sahibi olamadım.
Doğumu kapsıyor mu?