Mdorukk Kızlar doğumdan önce ishal olan var mı ? Yani bu doğum belirtisi olabilir mi ? Burada böyle bir yazı okumuştum 38+0ım
Stoppedstar Mdorukk yüzde yüz doğum belirtisi olacak diye bir şey yok ama doğumun başlaması boşaltım sistemini hızlandırırmış. Yani takipte fayda var. Ama ben de ishalim bu ara henüz gelen giden yok
Stoppedstar Mdorukk valla son iki haftadır hem her yemek öncesi/sonrası çıkıyorum hem de sıvı. 38-2 yim
Cgdm34 Stoppedstar bende 38+2 deyımm ve bendede ıshal durumu var acılmam 2 cm bebek dlgum kanalında ama sancılarım yok👍
Stoppedstar Cgdm34 benim makat geliş hani doğum kanalında falan olsa neyse dicem 😂 çarşamba sezeryan nasipse. Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Mdorukk Cgdm34 2 cm açıklıkla evde misin hastanede kontrolde mi canım ve herhangi bir şey yapıyor musun
Cgdm34 Mdorukk evdeyım canım cunku hıx sancım yok doktorum suan bebekte sende gayet ıyısın suyunda sıkımtı yok sancıların gelmesını bekleyelım dedı o yızden beklıyorum ama her hafta nst ye gırıyorum 🤗