symozdag Arkadaşlar 15. Haftadayım son 1 haftadır belim çok ağrıyordu bugün de belimden kalçama doğru inen bi ağrı var bıçak batması gibi bi sancı. Kengi diye adlandıran da var, aranızda yaşayan oldu mu