Vitalede fatih beye gidiyordum şimdi hastane degistirdi oraya geçeceğim. Taner beyi onerenler vardı burda ona gidebilirsiniz belki . Doğum ücreti 5.600 tl şuan normal sezeryan aynı oluyor . Muayene ucretide 365 tl normal poliklinik nöbetçi doktora giderseniz pazar günü ya da akşamları 50 tl fark alıyorlar 415 tl