agylik Merhabalar 37 hafta gebeyim ve ağdaya gideceğim. İnternetten okuduğum kadarıyla hijyen konusunda sıkıntı olmadığı sürece yaptirilabilir yazıyor ama farkında olmadan kendimi kasarsam ve doğumun başlamasına sebep olursa diye tuhaf bir endişem var belki yersiz bir endişedir 🙄 daha önce doktoruna danışan oldu mu ?
SuperMom3 agylik sorun olmuyor her zaman yaptırıyorsanız yine o rahatlıkla yaptırın kasmayın kendinizi ben 39 hastalıkken yaptırdım çok da iyi oluyor
Minikkedisila agylik doktoruma sordum ama kendini kasarsan sıkıntı olur bence hiç girme jilet yap dedi
prensprensesannesi__ agylik kızıma hamileyken doğuma kadar agdaya gitim 40 haftalık doğum yaptım şuan 33 haftalik hamileyim yine agdaya gidiyorum zaten 37.haftadasiniz riskli bı haftada değilsiniz
agylik Hamilelik sürecimde birkaç kez yaptırdım sorun olmadı ama doğumum yaklaştığı için her türlü ihtimali düşünüyorum ister istemez 😔 SuperMom3
SuperMom3 agylik kendinizi kasmayın ve iyice gerdirin mesela Agdacı bir elle aşagı gerdirip bir elle bezi çekiyor sizde yukarı gerdirin gergin olunca hiç agrı olmuyor hamilelik boyunca yaptım kırkım çıkınca yine devam ettim çok güzel oluyor bence
agylik Teşekkür ederim doktoruma danıştım az önce o da sıkıntı olmaz yönünde bilgilendirmede bulundu. Tecrübelerinizi paylaştığınız için sağolun 🥰 prensprensesannesi__
Tugcealya agylik ben de 37+4 haftalik hamileyim bir kac gune dogumum olabilir diye dun yaptirdim hic korkma kendini rahat birak
Tugcealya agylik rica ederim canim insan yaptırıp gitmeyince kasılıyo sıkılıyo karşında ki doktor da olsa sıkıntı iyi yapmışsın insan hafifliyor hazırlıklıyiz çok şükür 🖤
agylik Tugcealya evet şükür özgüvenim yerine geldi resmen haklısın sıkıntı yapıyordu düşündükçe çok iyi oldu :)
Jatice agylik Ben geçen hafta, 37 haftada yaptırdım, cok iyi oldu, tertemiz doğuma gidicem, doktorum yaptırabilirsin dedi, sıkıntıda olmadı. Biraz rahat olmak lazım, cok sakınan göze her zaman çöp batarmış 🙈🙉🙊🤭
sedaa12 agylik 3 gün önce 37+3 de ağda yaptırdım kuaförde bir sıkıntı yaşamadım. Bundan önce de 32. Haftada yaptırmıştım.