Seher1316 Ben 35+1 deyim hanımlar erkek doğum riskim var çok aşırı kasık attım sırt ağrım karın ağrım var aynı zamanda ishal oldum dünden beri. Normal doğum olur mu yoksa sezeryan mı olur acaba doktorum bebek erken gelicek falan dedi.
3babyannesy Seher1316 dinlenmeye bak canım kasların agriyordur normal doğum sancin tutunca ztn anlarsın hiçbir ağrıya benzemez, kendini kasma düşünme kötü şeyler hakkında hayırlısı
Mrv135 Seher1316 Doğum şekli çatınizla, bebişin durumuyla alakalıdır. Eğer catiniz musaitse ve bebek kaldırabilecek durumdaysa normal doğum da olur. Siz bol bol dinlenin çok ayağa kalkmayın ayaklarınızı yukarı kaldırın biraz öyle uzanın.
Mavikalem Seher1316 bebeğin durumuna bağlı açılmaya vs bağlı. 34+5 sezeryanla doğum yaptım . Baska bir tanıdığım 35+3 normal doğum yaptı
Seher1316 Mrv135 doktorum da devamlı uzan dinlen kalkma dedi birde idrarda enfeksiyon çıktı erken doğumu tetikler dedi daha günüm var diye çok rahattım ama böyle aniden rahatsızlanınca çokk korkmaya başladım 😢
QUEEN0888 Seher1316 Ciğergeliştirici oldunsa normal doğuma 34 de benide almıştılar☺️Doktorundan da çok şey asılı
Seher1316 QUEEN0888 2 tane yaptılar ciğer geliştirici aynı zamanda niducard verdiler ama çok aşırı yan etkisi oldu ciddi kalp çarpınrım nefes daralması oldu nazım aşırı hızlı attı ilacı bu yüzden bıraktım şimdi de çok korkuyorum kasık ağrısından duramıyorum 🥺
QUEEN0888 Seher1316 Bendede yan etki yapmışdı.Nefes alamadım.Kalp çapıntısı.Bebek hareketi azaldı.Bazı gebeler böyle oluyor