Kızlar hamileyim haftaya nasipse 3 aylık olcak inşallah.. İlk defa bugün dışarda aşırı uzun süren bir baş dönmesi yaşadım.. Bayılcak gibi hissettim.. Açlıktan sanıp karnımı doyurdum ama baş dönmem geçmedi.. Eve gelip uyudum uyandım hala hafif dönüyor gibi tam geçmedi.. Bu durum sık sık tekrarlar mı? Yaşayan yada bilen var mı acaba?