Gozde4 Merhabalar arkadaşlar. Gebeliğin 13.haftasinda bel ve kasık ağrıları normal mi sizce? Veya yaşayan oldu mu uzun süreli değil ama ara ara şiddetli ağrılar oluyor. Genelde ayaktayken daha fazla oluyor dinlenince daha iyi geliyor.