Merhaba ben de Berlindeydim 1 yıldır , hamile olduğumu öğrendim ve Hemen Türkiye ye geldim. Hem dil bilmiyorum hem doktor bulamadım.Daha hamile kalmadan eylül ayında bir doktordan randevu aldım 29 kasıma vermişlerdi. Bir çok doktor da yeni hasta kabul etmiyor. Bunu deneyimledim, kimyasal gebeliğim olmuştu kanamam varken bile bir muayenehaneye gitmiştim dolu diye yeni hasta kabul etmediklerini söylediler. Acile gitmek zorunda kaldım. Sonrasında kontrol için Randevu aldığım doktor Ayfer Türk ismi. İyi bir doktor olduğunu okumuştum, evraklarımı götürmek için gittiğimde o da oradaydı hatta asistanları alman ve sadece Almanca konuşuyorlar. Yardımcı olabileceğini söylemişti. Ben Türkiyeye geldiğim için gidemedim. Önceden alınmış bir randevuydu ve durumumu Almanca anlatmam imkansızdı. Bi randevu almayı deneyin isterseniz, internet sitesinden online alınabiliyor.