Hamaratpanda canısı bu 14 serisini 7 serisine benzetiyorlar. yani her telefonda olmasa da klasik sorunları oluyormuş. mesela ben yıllar önce çok memnuniyetle 7 kullanırken bi anda wi-fi bluetooth devre dışı oldu. 14 lerde de kamera lens kısmında bu sorun varmış. ben şu an 13 kullanıyorum çok da memnunum ☺️