Kardeşim aldı 14 pro Max aşırı büyük öncelikle onu söyleyim yani telefonu kullanmak cesaret istiyor ayrıca kendi hattına işletiyorsun satamıyorsun sadece sen kullanabiliyorsun diye biliyorum fotoğraf kalitesi falan zaten güzel ama dediğim gibi aşırı aşırı büyük bir telefon