emirtosveannesi Erayrahime bebek vicksi kullanabilirsiniz ilk haftalarimda bende çok fena grip olmuştum bebek vicksi kullandım
EbruMirac Erayrahime ben kullandım hiç bir sorun olmadı doktora sordum bir haftaya kadar kullan dedi zaten sadece buruna sürüyorum hiç nefes alamıyorum birde serum fizyolojik verdi öyle öyle açıldı
Gamzecem Erayrahime bende gebeligin başında griptm doktorum kullan buhar yap kendine açar dedi deniz suyuda kullanabilirsin dedi arada başım ağrıyor buhar yapmak yerine alnıma felan sürüyorum baya rahatlatıyor ama yinede doktorunuza sorun tabi geçmiş olsun
Erayrahime Gamzecem doktora sordum ilaç vermedi bogaz ve buharla dedi ama geçecek gibi değil boşluklarım ağrıyo nası üşüttüm bilmiyorum.