Diloibltc evde test yaptım hamile olduğumu öğrendim çok yakınındaki bir özele koştur koştur gittim. Yumurtlama dönemimde antibiyotik kullanmıştım ağır grip olduğum için. Yani bebeğin rahme yerleştiği zamanlara denk geliyor. Tecrübesizliğinin mi evham mı adına ne derseniz ben de korkunda doktora gittim. Karnımdan ultrason baktı keseyi göremedi, sonra vajinal ultrason baktı keseyi gördü hamileliğim kanıtlanmış oldu 🤣🤣 yani sık sık vajinal ultrason zararlı diye biliyorum aksi halde gerekli durumlarda bakılır