Tugba1106 Kızlar şuan yatışım yapıldı 2300 bebeğim gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyorlar ama çocukta bi sorun yok hareketleride normal küvezde ne kadar kalır ?
Zeynepp__ Tugba1106 çok geçmiş olsun ne gibi belirtilerin oldu sağ salim kucağına almayı nasip eylesin Rabbim
Melisakeskinn Tugba1106 gebelik zehirlenmesi baş dönmesi mide bulantısıyla mı oluyormuş? Benim bildiğim tansiyon+idrarda protein çıkınca gebelik zehirlenmesi oluyor
Sedamete Tugba1106 canım arkadaşımda o haftalarda yaptı bebeğin kilosu 2030du 10 gün kaldı küvezde.24 saatlik idrar testi yapıldı mı benim geçen hafta yapıldı ve 384 çıktı sürekli tansiyonumu kontrol ediyorum benim haftam daha erken ama 30+3üm
edanur44 Eğer başka problem çıkmazsa kontrol amaçlı belki bir iki gün çünkü iki kilo üstü masallah insallah bişi olmaz korkma dua et
dilek_balli Gecms olsun doğuma mı alcaklar kontrol altında olmanız amaçlı mı yatış yapıldı Allah kolaylık versin
Melisakeskinn Tugba1106 benim de mide bulantım var geçen tahlil verdiğimde protein eser yazıyor korktum şuan
Tugba1106 Melisakeskinn tansiyon takibi yapıyorum sürekli ama ilerlediği zaman baş dönmesi ve kusma olunca direk git