Clostiridium Kızlar aralarinda tam 13 ay olcak yavrularımın. İlkinden kalan çok kiyafet var hurcun içine koymuştum. Dolu dolu 2 ayım kaldı, onları bi,iki posta yikamam lazım içime sinmez çünkü. Gözümde aşırı büyüyor 🫣🙄
Edafmo Clostiridium bence erken değil, 26+2 deyim haftaya başlamayı düşünüyorum yavaştan. Zaten dolabın ya da hurcun içinde olacağı için tozlanmaz hem de hazırmolur herşey başkambşr bebişiniz de var zorlanmadan yaval yavaş yaparsınız🥰
3babyannesy Edafmo bende 26+4 30dan önce yapmayacgm birşey erken daha doğuma yakın yikarim mis gbi kokar kokusu gitmez hemde kendime uğraş olur yavaş yavaş halldrm
Edafmo 3babyannesy benim eşyalar çevreden çok geldi. Biyik küçğk, yazlık kışlık çok karışık. Onları ayırmam uzun sürer zaten sonrasında da başlayacağım 30a bırakmayı düşünmüyorum 🌼