Gul616161 Kızlar bat 8 Aralık bugün ayın 4ü erken gebelik testi yapsam çıkarmı sizde. 23.de çatlatma iğnesi olmuştum. Olduğum günle beraber 12.gün. Bugün sabahta karnıma giren kramp ile uyandım sanki bıçak saplanıyormuş gibi.
ayoLNolduYine Gul616161 yap kız, çıkmazsa 2 gün sonra yine yaparsın çikar inşallah güzel haberlerini bekliyoruz
Stardust Gul616161 bende 23ünde çatlatma iğnesi oldum. Oldugum günden beri ee hep kasık ağrım oldu. Bugün de var malesef 😞 2 saat önce tuvalette çok ince kıl gibi pembe bi leke gördüm. Bir daha da görmedim. Siz lekelenme yaşadınız mı hiç
Aysel_krdg Gul616161 benim 12. Gün bile pozitifti daha sıfırlanmamıştı değer sonra regl oldum 14.gün net sonuç alırsın içini ferah tut 12.gün yanılma payı yüksek olan bir gün