Hgmr19 Arkadaşlar 6 aylık gebeyim. Gebelikten önce bel fıtığım vardı hamilelikte daha da arttı kadın doğum doktorum bi beyin sinire görün ona göre doğum planlayacağız dedi beyin sinir ilaçsız mr isteyebilir aranızda çektiren var mı?
havvaana Hgmr19 ben 12.haftada girmiştim ilaçsız mr a. Mr film gibi değil radyasyonlu ortam olmuyor diye biliyorum
Kubrakck2222 Hgmr19 ben de 23 haftalık gebeyim beyin mrı çektireceğim salı günü doktorum izin verdi bazı durumlarda bebeğe bile çekşyoruz anne karnında dedi
havvaana Hgmr19 yok ben belden değil benim gebelikle alakalı bir durum vardı onun için girdim üstelik de direkt bebeğin görüntüsünü aldılar henüz doğmadı 28.haftadayız