Merhaba 36+1 haftadayım. Hamilelik başından beri akıntım hep vardı doktorum bunun normal olduğunu söylemişti. Fakat son bir haftadır gelen akıntı daha çok su şeklinde . İnternette son haftalarda bunun yaşanabileceği yazıyor daha önce yaşayan oldu mu doktoruma sormayı unuttum