Sedefim54 ALynaa67 spinalin uyuşuklugu 2 saate geçiyor ve cekistirme vs hissediyorsunuz Ameliyat sırasında benim gittiğim hastanede sadexe spinal vardı spinal oldum
Sedefim54 izlcc hayır acıtmadi rahat durmadım diye iki kere girdi sırtıma ama acı hissi olmuyo damar yolu daha çok acıyor ona bakarsan. Ama sonrasında 4 güne yakın sırtta ağrı oldu bende doktorum da hemen geçmez dedi zaten şuan da ağrı yok
Sedefim54 yanikkozaanne bebeği karnimsan aldıktan sonra bulantı tansiyon düşüklüğü hissettim kuscam falan dedim hatta ama kusmadim
Sedefim54 Ecmel44 spinalde kendinize daha hızlı geliyorsunuz uyuşukluk gitmesi hızlı oluyor diye biliyorum