Duygu_ck Merhaba kızlar bebek kafası 4 hafta kadar önden gidiyor genel ortalamada 3 haftalık iri. Biz anne baba iri doğduğumuz için de sorun etmedi doktorumuz. Bu şekilde olup normal doğum yapan var mı? Kesin sezeryan mı olur ?
Ruvvruvveeydaaa Duygu_ck Bende merak ediyorum bunu ya, benimkininde kafası 4 hafta önde, diğer yerleri 3 hafta önde 🥲 Bende korktum biraaz
Selnay Duygu_ck bana önden gidiyor diye sezaryene yönlendirdi 4 ü geçecekti bende travma kalmasın diye kabul ettim sezaryen oldum korkmayın hersey geçiyor 3 4 günde ayaktaydım fıldır fıldır nasıl sağlıkla gelecekse öyle olsun
Duygu_ck Selnay evet bende böyle düşünüyorum doktora tamamen bıraktım kendimi. Normal doğurmak için tüm şansımı denemek istiyorum ama tabi hayırlısı sağlıkla geçsin de
berceste5155 Duygu_ck 4155gr 51cm doğdu benim kızım sezaryen doğum yapanlarda 3 güne toparlanıyor artık illa normal olacak diye şartlama kendini hakkında hayırlısı neyse onu nasip etsin rabbim
Duygu_ck Bizim iri olması bir yana kafası büyük kafası 4-5 hafta iri genelde 3 hafta ortalama büyüklüğü var. Kafadan dolayı sezaryen olabilir gibi konuştu doktot