22+6 günlük hamileyim. Ilaca bu gün başladım. Ac karna içilmesini söylediler. Kullnadim kahvaltıdan sonra afedersiniz kustum. Ve çok berbat hissettim kendim acikcasi kullanmak istemiyorum. Basina gelen oldu mu. Ya da tok karna kullansam gene aynı sorun olur mu?