28/11/2022 tarihinde sezeryan doğum yaptım arkadaşlar benm ogünden bu güne normal bir ayın adet kanamasını geçmeyecek kadr kanamam oldu Herkes şu kadar depend kullandım falan yazıyordu ben hasta bezine hiç gerek duymadm bu durum bana hiç normal de gelmedi benm gibi olup doktora giden varmı?korkmalımıyım ?