Sedaince Doktorum striacare adlı kremi önerdi ama ben liceral denen kremi çok duyuyorum sizce hangisi daha iyi ?
Aysehatun Sedaince 16.haftamdan beri lierac kullanıyorum 37+3 haftalık hamileyim maşallah daha çatlamadım
AiA Licerak çok pahalı , ve faydası Yok . En güzeli bio oile ben ikisinide kullandım . Yağ öneririm şahsen . Krem çabuk tükeniyor . Bir süre sonra sabah akşam süreceksin
Agg0207 Ben frei öl kullanıyorum ve uni mom çatlak yagını kullanmıştım ikisidr çok iyi bence diğer kremler aşırı pahalı bence 31. Haftadayım günde iki defa sürüyorum ve çok çabuk bitiyorlar diğer kremlere para yetişmez bence