EminNur merhabalar.
Hayır kullandığım ay kalmadım ama kalan da çok var o sayfa da gördüm.
Bi kaç ay denedik test ile olmadı,
Şüpheyle gittim şubatta amh düşüklüğümü öğrendim,
Tüp bebekle bile zor dendi,
mart ya da mayısta rahim filmi sonra polip+ perde ameliyatı oldum. İyileşene kadar ara ara hep ilişki yasaktı.
Temmuzda da yumurta gördüm testte denedik o ay sefer ve klasik hepimizin yaptığı uzanıp bekleme vs de yapamadan kalkmam gerekti. Ona rağmen o gün hamile kalmışım
Eğer zorluk var ve yapılmadıysa rahim filmi kesinlikle talep edin, anestezili ve anestezisiz diye iki seçenek sunuyorlar. Ben anestezili oldum, hiç sıkıntılı bir şey değilmiş