Merhaba kızlar 2 3 gündür ağır halsizliğim, şiddetli öksürüğüm, nefes darlığım vardı eklem ağrılarım özellikle gece çok artıyordu hastaneye gittim domuz gribi olmuşum 19+4 haftalık hamileyim çok zor geçiyor gerçekten ilaçta kullanamayınca 😓 yarın kendi doktoruma kontrole gidicem bebeğe bakıcak dualarınızı eksik etmeyin ona bişey olmasın 🙏 ben öksürdükçe pıt pıt vuruyor dün gece okadar ağladım ki rahat edemediğini düşünüp 😐