12 haftalıkken kontrol sırasında doktor bebeğimin bacak arasında bir şey fark etti ve haftaya cinsiyetine de bakalım dedi. Bir hafta sonrasında (13) tahminim erkek olacağı yönünde dedi. Bir çıkıntı varmış, bazen kızlarda da olabilir ama %90 erkeklerde oluyor dedi. 1 ay sonra netleştirelim dedi. Doktorların cinsiyet konusunda yanılma payı yüzde kaç acaba. Heyecanlıyım henüz netleşmeden alışveriş yapmaya başladım. Bu benim ilk bebeğim. Kız yada erkek hiç fark etmez sağlıkla gelsin. Aldığım duyumlara göre erkek olarak yapılan tahminlerde yanılma payı çok düşükmüş. Siz ne düşünüyorsunuz ? Erkek söylenip de yanlış tahminle kızı olan var mı ? 🙈