Merhaba kızlar öncelikle doğuracak olan herkese kolaylıklar diliyorum. 29 Kasım gecesi banyo yaptım 11 gibi güzelce dinlenmek için yattim, saat 2.30 gibi kasiklarimda hafif değişik bir ağrı olmaya başladı laobaya gittiğimde nişanim geldi az birşey. Anladım ki bebiş geliyor sakince hemen kasılma takibi uygulamasını indirdim kasilmalarim 10 dakikada bir gelmeye başlayınca kanda çok gelmeye başladı korkup hemen eebemi aradım sakince beklememi ve kasilmalarim düzene girince tekrar aramami söyledi. Tabi artık saat 3.30 4.00 civarlariydi. Yatıyorum uyuyorum tam daldım derken tekrar kasiliyorum derken çok şiddetlendi ayağa kalkıyorum olmuyo yatıyorum yok artık sabah oldu saat 6 gibi iyice şiddetlendi dayanamadım duşa girdim çıktım hemen ebemi aradım gel artık gidelim dedi hastaneye gittik. Muayenelerim yapıldı 8 cm açılma olduğunu söylediler nts ye bağlandım 10 dk kadar ama duramadim yatınca kasılma çok dayanılmaz hal aldı sonra doğum odasına geçtik ısıtıcı yaktık çok üşüdüm derken suyumu patlattilar doktor geldi baktı daha erken olduğunu söyledi tekrar kalktım sancılar geldiğinde nefes uygulamasini yapmak baya zor nefes almayı unutuyorsun ama sancım bir gidip bir geliyordu artık neredeyse gittiğinde 30 saniyeyi bulmadan tekrar geliyordu. İkinma isteğini hissedemedigim için biraz zorlandım açıkçası ikin diyorlar ama okadar yorulmuştum ki sürekli su iciyordum. Sonra plates topu ile haraketler masajlar yaptık derken eşim ve ebemin destegi ile ikinarak guzelce cocugun kafasini gormeyi basardik🥲 sonra doğum masasına yattım ve tam 1 saat boyunca ikindim ikindim sanki bitmeyecek gibiydi oksijen verdiler su verdiler Allah’ım yardimcimiz oldu sonunda çıktı bebeğim. Öyle bir mutlulukki🥲 ama biraz kalp atışları düştüğü için hemen mudahele etmek zorunda kaldılar kucağıma biraz geç aldım. Dikişlerim atıldı plesantayi çıkardılar derken bebeğimi giydirip verdiler. Allah’ım o an var ya her şey bitti gerçekten o an öyle bir anmiş ki dünya durdu sanki eşim ben ve bebeğim öyle sarıldık öyle koklâştik ki bütün ağrı sızı acı hiç bir şey kalmadı çok güzel bir duygu Allah herkese nasip etsin ve doğum yapacak tüm kadınların yardımcısı olsun. Zor kolay diyemem ama sonu okadar güzel bitiyor ki Allaha böyle kolay ve güzel doğum yapabildiğim için binlerce kez şükür ediyorum hepinize kolaylıklar versin güzellikler versin inşallah bebişlerinizle mutluluk dolu doğumlar diliyorum benim hikayem bu kadar sizin hikayeniz daha güzel gitsin inşallah 🌸🙏♥️