Aylaayla Kızlar ya benim bel kaslarım ağrıyor iki gündür belki üşütmekten geçen de kulunç vardı belimde ama yine de normal mi diye merak ediyorum. 10. Haftada bel ağrısı yaşayan var mı?
BeyzaXx Aylaayla benim de çok ağrıyor 10+6 haftadayım. İki gündür gece uykusu yok. Herkes çok erken değil mi diyor anlamadım gitti 🙄 bir de ateşe atmışlar gibi yanıyorum 😞
Aylaayla BFerayeY bilemedimki acaba dedim kaslarım mı güçsüz. Ya da üşütmüş olabilirim ama eğilirken çok ağrıyor egzersiz yapımca rahatlıyor..
Devran Bence normal ben 13+6 yım dümdüz yatıp kalkınca acayip bel ağrısıyla uyanıyorum mecbur yan yatıyorum 😊
Aylaayla Ba-mu hafifledi canım benim... hafta geçişlerindeki ilk günler ağrıyor daha çok. Sanıyorum büyüyor bizim minnaklar😍