Kadin dogum dr umu arayıp kuru öksürük krizleri geçiriyorum ne yapmam lazım dedim
Eger sıkıntı boğazdaysa KBB gogusteyse göğüs hastalıklarına gitmemi söyledi ve goguse gittim
Sırttan ve gogusten muayene ettikten sonra ilacli ve ilaçsız solunum testine gönderdi astim oldugumu o an öğrendim daha önce astim rahatsızlığı olan biri degildim
1 antibiyotik 1 sprey 1 balgam söktürücü ve burun için sprey verdi
Verilen ilaçları kendi dr uma sordum balgam söktürücü haricindekini kullan dedi
Bir hafta hepsini kullandim düzenli değişen bisey olmadı tam 1 hafta sonra kontrole gittim tekrar muayene etti hamileyken başka bir tedavi yok dr una danışın balgam söktürücü kullanmana izin verirse oksugune etki eder dedi
Sordum kullan dedi evet bir nebze olsun etki etti ama gectimi dersen henuz bisey yok
balgam sokturucuyu oksurukten rahat edene kadar kullan dedi 5 -6 gün oldu