Arkadaşlar ben yaklaşık 10 gün önce bir grip geçirdiğimi yazmıştım fakat öksürüğüm çok şiddetliydi ve kaburgamı zorladığımı düşündüm çünkü nefes aldıkça orda batma açıma oluyor du perşembe akşamı nefes aldırmayacak hale getirdi doktor yatışımı yaptı yapılan testlerden de akciğer embolisi geçirdiğimi söylüyorlar kesin tanı için de tomografi vs çekilmem gerekiyormuş ama şuan bu mümkün değil bütün bulgularım bunu gösteriyor.Kan sulandırıcı başladılar doğuma kadar da kullanmam gerekiyormuş aranızda hiç bu durumu yaşayan oldu mu ciddi bir rahatsızlık olduğunu biliyorum araştırmalarımdan