Esra_44 Canım bende Fethi Hanay a gidiyorum. Doğumumda yaklaştı sezeryan tarihimizi de aldık Medical şuan 6 buçuk , Medline 9 bin , Anadolu da yanlış hatırlamıyorsam 6 bucuktu. Ben Medical i tercih ettim doğumumda özel kliniklerin zaten anlaşmaları oluyor inşallah doğumum Fethi hocamla olucak..Fethi Bey’in muayene ücreti de şuan 300.