Momandbabyy Kızlar bilen var mı lütfen bi bakar mısınız? Kombine risk 1:886 Biyokimyasal risk 1:494 çıktı bu ne demek oluyor. Bugün pazar günü diye doktora soramadım. Mesajıma döner mi hiç bilmiyorum 😥
Eluf Momandbabyy banada risk dedi aynısı hata bebegi burnuda yok dedi ben uzuldum hastalandım hemen özele gittik oraya buraya gittik inceledi hiç birsey yok trmz dedi özelde .korkma canim ikili tes çoğu riskli çıkıyor ama boş risk yani hata ik bebegmde risk çıktı hiç bi yere gitmedm çok şükür sapa saglam
Bilge-96 Momandbabyy ikili testlere çok anlam yüklemeyin. ⅛ gibi aşırı yüksek bir oran çıkmıştı bende. Amniyosentez yaptırdık temiz çıktı çok şükür. Risk yok derler bebek downlu olur risk yüksek derler bebek sağlıklı doğar. Tanı değil tarama testi bunlar risk belirliyor sadece
ballibocek İkili test sonucunu bence hekim yorumlamalı. ) Sonuçlarda risk görünse bile daha ileri tetkikleri de var, içiniz rahat olsun, ileri tetkiklere geçersiniz… Gönlünüzü ferah tutun, testleri ve muayeneleri hiç aksatmayın :) bol şans..