aysenur-y1 Merhaba Salı günü beta 94 dün 477 çıktı değer iyi mi? 4 hafta 2 görünüyorum. Ne zaman doktora gitmeliyim? Son adetime göre mi betama göre mi hesaplamalıyım?
Ahuum aysenur-y1 değern çok güzel artmış canım. Israrla ıkı katı yazanlar bi bitmediniz. %60 artması gerekiyor. Senin ki çok güzel artmış. Ben öğrendiğimde gitmiştim . 7. Haftada kalp duyuluyor.
ArvenMom 2 katı artması gerekiyo yani bu değerle gözükmeye bilir 2000 3000 beta da kese görülüyor genelde kan vermeye devam et bence 2 kat olmasa bile %60 artmas lazm
aysenur-y1 ArvenMom yani iki kat artmamış 4 gün arayla böyle çıktı 2,5 kat artmış zaten öyle görünmüyor mu
aysenur-y1 Tubatgn son adetim 4 Kasım kuzum 4 hafta 2 günlük oluyor öyle de biraz daha bekleyeyim o zaman