Mine34 benimde kaşımın tam üstünde bir ben vardı küçük et beniydi cerrahi işlemle alındı 2 dikiş falan atıldı hiç bişey hissetmedim bi hafta sonra falan dikişlerim alındı iz kremi kullandım bi süre 6 ay kullanmam lazımdı ama ben çok önem vermedim çünkü belli olmuyordu bile iyiki aldırmışım diyorum. Et beniyse cerrahi işlem yapıyorlar et beni değilse lazerle yakıyorlar