Mylittlebabyyy Kızlar gebelik şekerim açlık 100 tokluk 153 çıkmıs, sınırın üstünde. 50 gr şeker yüklemesi yapıldi, sürec nasıl ilerliyor acaba sizde nasil oldu süreç? Herkese geçmiş olsun 💖
Drysmsn Mylittlebabyyy dıyet ıle süreç başlıyor eğer dıyet ıle düşerse ınsulıne gerek kalmıyor Doğuma kadar dıyet şart zor ve sabır ısteyen bır süreç bazen çok yoruluyorum ama evladı ıcın katlanıyor ınsan
Ahuum Mylittlebabyyy bnm250 çıktı tokluk . Dikkat etmeme ragmen evdede yüksek cıkıyor. Gercekten hamilelikte diyet cok zor. İnsülin yazmazlar sana . Zaten dikkat edersen düşecektir. Bn insülin kullanıp diyet yapıyırum .
Mylittlebabyyy Drysmsn ya bende çok fena bir açlık vardı acaba bu da mı şekerdenmiş. Doymuyordum yani diyet zor inşallah başarırız hepimize şifa diliyorum .💖
Mylittlebabyyy Ahuum evet bana muhtemelen yazmazlar inusilin diyete girerim ben de ama korkuyorum diyete ragmen son haftalar artarsa falan diye cok gecmis olsun canim sana da
Mylittlebabyyy Ege3507 nasil bir diyet canım 😢😢 doyuyor musun? Doymayınca neler yapiyorsun valla bakalım bana ne diyicek doktor pazartesi gidicem
Ege3507 Mylittlebabyyy zor diyet tatlı şeyler yok diyet listesi yapio diyetisyen ayran yogur sut var hep ara öğünlerde tambugday ekmeği var aclikbtokluk sekeri olcuyorsun bide bakalim yarın olcumlere ne diyecek dr