Hanımlar 35+2 haftalık hamileyim . Sabahtan beri çok kötü mide bulantısı yaşıyorum . Afedersiniz sabahta ishaldim . Hiç bişey yiyemedim , su içemedim. Sanki bir yudum su içsem çıakracakmışım gibi. Bu haftalarda normal mi mide bulantısı ? Hastaneye gitmeye gerek var mı ? Bebeğimin hareketlerinde sıkıntı yok çok şükür ama bişi yiyemediğim için üzülüyorum .