Gizem1812 Kizlar selam dun kan verdim beta 117 cikti. Doktor pazartesi tekrar kan ver dedi. Suan hem heyecanliyim hem ne yapacagimi bilmiyorum. Doktor da bulamadim zaten gonlume gore henuz. Ilk gunlerde siz neler yapmistiniz tavsiyelerinizi bekliyorum 😍
Tbsra95 Gizem1812 walla insan o kadar heyecanlı oluyoki cok güzel bi duygu kanı da aynı yerde ver sonra doktor bakarsın aynı yerde kan vermek önemli
Tbsra95 Gizem1812 aynı yerde vermek önemli cunkü test sonucu farklı cıkabiliyor kafan karışmasın durum varsa öyle yapman uygun olur