Progestron iğne ve ilaç kullanıyorum. Kahverengi akıntı için perşembe günü ilaç başladık. Çarşambadan sonra kahverengi akıntım başladı. Cuma akşamı da sümüksü siyah ince uzun bir şey geldi doktora yazdım. Doktor cumartesi sabahı hastaneye çağırdı. Gittim progestron iğnesi verdi. Haftada 1 kullanacaksın dedi. Cumartesi akşamı ve bu sabah siyah çamur gibi bir akıntı geldi. Ağır bir kokusu var. Bu durumu yaşayan var mı? Neden siyah çamur gibi bir akıntı oluyor?