Bsr3 Kızlar merhaba 24+4 haftadayım çok nadir hareketlerini hissediyorum normal mi acaba ? Doktorum plasentan önde geç hissedersin bir de kilo var ondan mıdır tedirgin olmalı mıyım ?
Kayaozge Bsr3 Bende 22+4 haftalığım ve daha yeni hissetmeye başladım. İlk gebeliğinizse eğer geç hissetme olasılığı normalmiş bir de karın kaslarının sıkılığından da kaynaklı bir durum oluyormuş merak etmeyin Allah’ın izniyle hissedersiniz 😌
denizarenmom Bsr3 17de minik minik kipirtiydi 20den 22 kadar daha sakindi bu hafta cok hareketliydi ve guclendi hareketleri yarin tam 23 olucaz
Bsr3 Kayaozge ay vallaha korkuyorum böyle olunca millet 17de hissettim diyince tuaflaşıyorum doktora gidicem 12sinde ondan bile korktum bi an
Kayaozge Bsr3 Evet haklısınız bazıları çok erken hissediyor ama hissettikleri bebek midir orası da meçhul 🤦♀️ Korkmanıza gerek yok burdan bi bayan 29.haftasında hissetmiş hatta
Bsr3 Kayaozge bende emin olamıyorum zaten insanın ilk olunca ne anlaması gerektiği biraz garip oluyor bilinçsizlik işte 😀ama geç hissetmekte normalmiş zaten