Dmttthemum Bu isim derdi beni yedi bitirdi valla anne olmayı düşünenler varsa tavsiyem önceden ismi belirlesinler ismi A ile başlayan kızlar şanslı olurmuş ilk isim Aslı düşünüyorum ama çok basit kalmasın diye yanına isim arıyorum yardımcı olur musunuz ?
Dmttthemum Boncukannesi26 o zaman isminizi çok beğeniyorsunuz ben de Aslıhan düşünmüştüm ama aslı derler hep biraz da yaşlı ismi diye vazgeçirdiler
Dmttthemum Mavikalem bir umut demiştim 😬 benim de ismim Demet iki ince ünlü var ve çok şanssızım o yüzden kalın ünlü olsun istiyorum
Mavikalem Dmttthemum Anladım canım. Benim de ismimde iki tane a harfi var . Allah tüm çocukları iyi insanlarla karşılaştırsın şansı bahtı güzel olsun inşallah 🤲🏻
Boncukannesi26 Dmttthemum ismimi çok seviyorum bende. Aslıhan yaşlı ismi değil ki . Ben kendi adımla bir olmasın diye aslıhan olarak düşündüm💕
Aslii35 Dmttthemum ismim aslı ve gerçekten çok şanslıyım her yönden aslında bu bir batıl inanç yaa rabbim güzel insanlarla karşılaştırsın onları 😍 Aslıhan olabilir ama sadece aslı da güzel bence yaşlı ismi değil bence
Dmttthemum Aslii35 aminnn hepsinin bahtı güzel olsun inşallah 🤲🤲şanslı olmanıza sevindim 🌺 Aslı Sare veya Aslıhan koyacağım sanırım çok zormuş karar vermek
Dmttthemum Boncukannesi26 bana cesaret verdiniz Aslıhan konusunda 🌺 inşallah sağlıkla doğsun yaşasın yavrularımız 🤲🤲🤲