Hamisbirhemsire Merhaba hanımlar 4 ayı bitirdik bebeğimde ellerde titreme oluştu Parkinson hastası gibi titrek ara ara oluyo Oyuncak tutuyo ama hemen bırakıyor uzanıyor bilemedim normal mi
Bebekdelisi Hamisbirhemsire canım o tepkıdır heyecan yapar artık ertafa baktıkça bısı gördükçe normaldir bence yinede cocuk dr sor ama cok normal