36+4 günlük hamileyim dün 1 saat sancım oldu belim çok ağrıyor du dayanılmayvak kadar değildi ama riske atmak istemedim acile gittim önce nst çekildi sancı çıktı doktor alttan muayene dedi baktlar 1 bck cm açklk var ama daha dogum yok dedi dogsada kiloso fln iyi sorun olmaz ddi ama alttan muayene de kendimi çok sıktım canım acıdı ve hala sancım var normal mi alttan muayene sonrası