Zeynepgrgvs 22 haftalık gebelik renkli ultrason kontrolüne gittiğimde bir damarımda kanın akışında sorun gördü doktor ecopirin başladık daha önce yaşayan varmı ??
teachervera Zeynepgrgvs Kan akışı daha iyi olur canım. Bende preeklampsi yüzünden 7 haftadan itibaren kullandım coraspin doktorum 32 ye kadar dedi ben 33 e kadar kullandım
Mhtpkts @"Zeynepgrgvs ben kullanıyorum doktorum verdi bebek zayıflığından doğuma kadar kullanacağım hiç bir sıkıntısını görmedim