Merha kızlar 🥰 bugün bişey kafama takıldığı için sizlere sormak istedim ben çok yeni hamileyim Rabbime binlerce kez şükürler olsun ve Rabbim isteyen tüm herkese nasip etsin bu hikayede up uzun bir yoldan geliyorum neler yaşadım neler ama hamdolsun ki Rabbim yeniden bana bir evlat daha nasip etti inşallah kucağıma almak da nasip olur😊 kızlar benim kafama birşey çok takıldı bu sabah bir arkadaşın postuna denk geldim oda benim gibi aynı zamanda hamilelik haberi almış galiba onun son adet tarihi 5 kasim benim 6 kasim yani aramizda 1 gün var ama tâbi ben çatlatma iğnesi ile yumurta takibi ile hamile kaldım o arkadaş değerini öğrendiğinde 934.99 yazmış benim değerim ilk öğrendiğimde doktorum ayın 30 unda kan ver demişti 42.90 iki gün sonra tekrarladığımda ise 137.79 oldu bugün tekrardan yenileyeceğim. Şimdi kafama takılan şey aynı zamanlarda adet gördüğümüz halde benim değer sizce düşük değil mi bu konuda bilgisi olan var mı lütfen beni aydınlatırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🥹